"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Tuesday, December 8, 2015

Mengulit Debaran Hati......




Foto ini kiriman Whatsapp dalam kumpulan keluarga saya. Menandakan sampai waktunya.

Insya Allah suami dan saya dan anak serta menantu bersama kakak-kakak saya akan berangkat untuk ziarah dan Umrah pada 9 Disember 2015 ini. Hati saya sudah mula berdebar kerana musafir seperti ini membuat saya teruja dan dalam masa yang sama rasa bimbang dan khuatir. Entahlah.....susah bagi saya mahu menjelaskan di sini. Terakhir saya ke Makkah ialah pada bulan Ramadhan 2010. 

Kata anak menantu saya yang menjadi sebahagian dari tenaga yang mengurus bahawa  kami akan menaiki pesawat Royal Jordan. InsyA Allah. Semoga Allah memudahkan segala urusan dan semua hajat kami dalam musafir dan ziarah ini kesampaian. Semoga Allah kurnia pada kami Umrah yang mabrur. Mohon doa kalian.

Insya Allah kita jumpa lagi diakhir bulan atau selepasnya.
Semoga Allah melimpahkan rahmatNYA yang tidak terhingga pada kami dan kalian jua.
Aamiin.....


.......

No comments:

Related Posts with Thumbnails