"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, March 6, 2022

KASIHAN UIGHUR! NEGARA ISLAM TENGUK SAHAJA???? ....@Gravitas Plus: Uighur genocide: Speak up, Islamic world



Bismillah al-Rahman al-Rahim"In the name of Godthe Most Graciousthe Most Merciful".


Kalau saya Pemimpin, apa yang akan saya buat?????
Kebelakangan ini saya banyak berfikir sama ada saya selamat di hadapan Mahkamah Allah swt kerana tiada usaha yang benar-benar usaha untuk menyelamatkan Kezaliman di hadapan mata....walaupun jauh. Saya masih rasa ketakutan untuk mati jika saya fikir hal ini.  Ya Allah, aku mohon ampun....Aku tidak mampu.......
Hanya Doa .........Semoga mereka Allah kurnia SYURGA di Akhirat nanti kerana di dunia sudah kesakitan, kelaparan dan kesedihan.....
Aamiin, Aamiin Ya Rabbalaalamiin.......😢😢😢








No comments:

Related Posts with Thumbnails