"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, August 19, 2019

(#V86) STONE THE DEVIL (PT.2) SEMBAH SISTEM SETAN - JAMRAH VS OBELISK



A001
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani
(Al-Faatihah 1:1


A002
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang Memelihara dan Mentadbirkan sekalian alam
(Al-Faatihah 1:2


Alhamdulillah hari ini saya rasa sihat. Dua hari saya di Tangkak, Johor dan Melaka memantau Taska dan Tadika SmarTop Subur Fitrah yang saya bantu urus bersama teman akrab saya Dato Safaruddin suami isteri. Nanti insyaAllah saya cerita sedikit mengenai episod saya di sana.

Hari ini saya buka Utube dan terpanggil untuk berkongsi sedikit maklumat seperti yang ada di atas ini. Waktu kebelakangan ini saya cuba mengikuti ceramah-ceramah mengenai akhir zaman dan pagi ini saya melihat rencana ini untuk saya kongsikan pada yang mahu berfikir-fikir dan berzikir.(Saya pinjam perkataan seorang Ustaz).

Ini musim jemaah Haji Malaysia pulang ke Tanah Air. Terfikir-fikir isu yang di bangkitkan oleh The Bike Preacher ini. Semasa saya mengerjakan Haji dahulu tidak terfikir hal ini. Semoga Allah mengampuni dan menerima amalan yang sedikit dan kurang sempurna. Semoga generasi sekarang akan lebih peka dengan hal-hal Akhir Zaman semoga berhati-hati dan membuat persedian sewajarnya kerana ia sudah amat hampir. (Cuba ikuti juga ceramah mengenai hal ini oleh Shaikh dan Ulamak lainnya untuk kepastian lanjut). Walaupun sudah hampir akhir Zaman kita tidak sepatutnya memberhentikan segala aktiviti untuk mencapai kejayaan hidup dunia dan akirat. Ustaz kata kita harus patuhi sebuah Hadith yang bermaksud: Jika esuk di isytiharkan hari Qiamat dan kita ada sebiji benih ditangan, maka kita wajib terus menanam benih itu. Jangan putus asa kerana Allah maklum segalanya. Allah maha Mengetahui semua yang Nyata dan semua yang tersembunyi.

Semoga pengikut budiman sekelian akan melihat utube yang saya share di atas.
Antara yang diceritakan ialah tiang-tiang Freemason lambang penyembahan syaitan ada di banyak tempat di dunia ini. Di Putrajaya juga ditunjukan dalam utube itu.




Saya tinggal di Putrajaya dan rumah saya berhampiran dengan Tasik. Saya lihat balik gambar dalam kamera saya dan kelihatan tiang yang ada di Putrajaya ini. Ia terletak tidak jauh dari hadapan rumah saya.

Saya rasa amat tidak seronok........

Saya hanya mampu berdoa dan cuba berhati-hati tidak terperangkap dengan Fitnah Akhir Zaman ini. Umur saya pun tinggal amat sedikit dan saya rasa amat gerun.

Semoga Allah sentiasa memelihara kita semua di Malaysia ini dan tidak menjadi mangsa Fitnah Dajjal Akhir Zaman. Aamiin ya Rabb........


..................

No comments:

Related Posts with Thumbnails