"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, April 17, 2021

ADAKAH ORANG ISLAM PENGECUT???.... @Adakah Yahudi Hanya Menjajah Palestin?!


Bismillah Calligraphy16.svg


Subhanallah....Semoga Allah menyedarkan 
orang-orang Islam jangan jadi pengecut.

Saya tidak percaya orang-orang Islam Pengecut. Pengecut hanya pada mereka yang belum memegang ISLAM, beriman dan bertaqwa sekuatnya.

JOM ikuti video ini. Ada disebut bahawa kebarangkalian besar
 Yahudi akan menjajah Makkah dan Madinah.
Mantan Perdana Menteri Israel seorang Wanita, Golda Meier kata:
 'Orang Islam Ini sentiasa lena Tidur"
Semasa pemerintahannya beliau membakar Masjid Aqsa, 
orang Arab tak bangun membantah.

Cepat tenguk video ini. Jika saya kaitkan dengan video yang 
saya kongsikan sebelum ini  bagaimana pembangunan
 Makkah sudah penuh dengan simbol-simbol Dajjal, 
maka saya tidak hairan kalau apa yang  Ustaz Mohaib 
ramal akan menjadi kenyataan.
 Ya Allah...Peliharalah kami orang Islam dan Negara Islam.

Sambil itu kita tanya diri kita sendiri di Malaysia. Dalam konteks ini
 orang Islam Pengecut atau Tidak?
Saya mengaku macam betul saya ini Pengecut/ Penakut. 
Saya tidak salahkan orang lain. Semua kita orang Islam
 bertanggong jawab secara Langsung.
Kita tidak boleh menuding jari. Berfikiran sendirian
 saya merasakan ramai juga orang Malaysia tidak mahu
 memikirkan  Isu Islam secara serious. Seperti sudah termakan
 dan terpengaruh dengan kata-kata manis kaum
 Yahudi yang menguasai ekonomi dan Media Massa  seluruh dunia.
Apa mereka kata seolah-olah betul dan kita orang Islam
 ikut tanpa banyak perikasa. Kata setengah Ulamak
 sampai Lubang Cacing pun kita ikut.
(Ini pendapat saya. Harap sangat saya keliru dan salah)
 
Maka di bulan Ramadhan kali ini saya berazam berdoa
 saya tidak Pengecut.
Semoga ramai orang Islam tidak pengecut. Kata ustaz janganlah kita memikirkan kepentingan Dunia sahaja dan berkelahi sesama sendiri.
Bukankah kita akan mati dan akan dipersoalkan.

Semoga dengan amalan dibulan Ramadhan kali ini orang Malaysia 
menjadi lebih bijaksana dan lebih beriman dan bertaqwa selaras dengan
 kehendak alQuran dan Sunnah Rasulullah SAW.
Ya Allah ampunkanlah kami dan tolonglah kami dan semoga
kami akan jadi orang Islam yang berani menegakan Kebenaran.
Ya Allah semoga Engkau meredhai.
Aamiin ya Rabb....


No comments:

Related Posts with Thumbnails