"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, April 25, 2021

Saya turut Sedih dan Kehilangan..... @Doa dan Duka untuk KRI Nanggala 402


Ligature of Bismillah.jpg

Hari ini saya rasa sedih....sejak semalam lagi.
Emak dan Bapak saya berasal dari Tanah Jawa.
Maka apa jua cerita mengenai Tanah Jawa atau Indonesia umumnya ia 
akan membuat saya terhenti sebentar memikirkan.

Hari ini semacam sudah nyata tidak ada yang boleh dilakukan untuk
menyelamatkan kapal selam yang tenggelam.
Saya turut rasa sedih dan kehilangan.
Semoga Allah memudahkan segala urusan buat mereka yang terlibat. 
Semoga Allah meredhai mereka semua.
Kembali pada Allah di Bulan Ramadhan itu amat Istimewa.
Dari Allah kita datang, Pada Allah kita kembali.


No comments:

Related Posts with Thumbnails