"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Wednesday, October 6, 2021

Kalaulah saya juga dapat Berguru ....@KAJIAN KITAB - DR.BUYA ARRAZY HASYIM | KHATAMUL AWLIYA | AWARIFUL MA'ARI...



Basmalah.svg

Allah kurnia umur saya hingga kini, Alhamdulillah.
Tidak ramai sahabat-sahabat saya yang melangkaui umur tujuh-puluhan.
Namun saya tetap ada penyesalan di hati kerana di umur muda
 tidak cukup ikhtiar mencari Guru Mursyid
untuk mengaji banyak hal terutamanya fakta mengenal
 Allah swt sebenar-benarnya.

Tidak cukup dengan rasa kesal. Kita harus terus berusaha
 semoga ditemukan.Maka saya terpanggil untuk kongsikan
 video di atas kerana ia membuka minda saya,
Alahamdulliah, untuk terus mencari guru mengaji  berhadapan muka.
JOM ikuti semoga mendapat guru yang mursyid jika belum ada.
Aamiin ya Rabb.....


No comments:

Related Posts with Thumbnails