"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, February 6, 2022

GARASI MENGANGKAT SEMANGAT ORANG ISLAM YANG BENAR-BENAR FAHAM ISLAM! ....@Garasi Kupas | 10 Tahun Syria Musnah




Bismillah Calligraphy 34.svg


ALHAMDULILLAH. 
Saya rasa amat teruja dan bersemangat untuk reset minda supaya
faham dilemma orang Islam yang benar-benar faham Islam.
Saya bersyukur masih ramai juga orang Islam yang tidak mudah di tipu oleh THE NEW WORLD ORDER, iaitu konspirasi Yahudi Zionist dan semua yang simpati dengan mereka.
Syabas, Tahniah pada GARASI kerana dapat membangkitkan semangat  yang timbul dari keinsafan untuk membela Negara Islam secara yang betul.
Walaubagaimana pun, masih ada puak-puak yang masih ikut-ikutan. Kadangkala saya terperangkap juga dalam konspirasi ini. Alahamdulilah,  Allah gerakan hati saya untuk membaca lebih banyak sejarah negara Islam dan tahu sedikit sebanyak
 bagaimana pejuang-pejuang Islam Yang Tulin bangun membela Islam.
Saya pun sedar begini apabila saya sudah dewasa tua.
 Semasa saya berkerja dahulu saya amat kurang mengikuti 
cerita-cerita seperi yang dibawa oleh GARASI ini.
Maka sukalah saya menyeru orang muda supaya reset minda dan banyak mengikuti berita-berita mengenai niat jahat 
The New World Order ini.

Beberapa hari lalu saya mengikuti channel yang mengangkat naik
 ulamak muda dan pendakwah Indonesia seperti 
Abuya Dr Arrazy Hasyim MA.
Beliau berkata supaya kita orang Islam berhati-hati mendengari kata-kata kuasa Barat dan pembesar-pebesar Islam yang kurang kuat akidahnya. Mereka ini mudah di "tipu" oleh dakyah-dakyah Barat
 yang mengatakan pemimpin Islam tidak cukup cerdik
 dalam memerintah negara.
Oeh kerana itu negara Islam tidak maju dan rakyat sentiasa hidup susah. 
Sebenarnya mereka mempunya muslihat jahat mereka untuk menguasai negara-negara Islam.

Dr Arrazy ini ada mengatakan bahawa President Syria Al Assad  bukan Syiah yang kononya megaku dirinya "TUHAN' dan memusuhi orang-orang yang tidak mengiktirafnya sebagai pemerintah yang hebat. Kata Abuya Dr Arrazy President  Al Assad adalah Syiah Zaidiah. Bukan Syiah yang sesat. Dan Isteriya adalah Sunni. Maka Mustahil di mengaku Tuhan dan suruh rakyatnya menymbah seperti Ia Tuhan. Ini penipuan kuasa-kuasa Islam yang dapat di beli oleh kuasa Yahudi yang sememangnya Takut dengan Negara Syria kerana Syria adalah antara negara yang berkerja kuat mahu membebaskan  Al Aqsa. 
Maka seperti kata GARASI akibatnya jadilah peristiwa 
orang Islam membunuh orang Islam.
Kalau mengikut Buya Dr Arrazy kita tidak boleh memberontak menjatuhkan pemeritahan Islam kerana tidak ada faedahnya kerana
 akhirnya rakyat jelata yang menderita.
Kata beliau Nabi Muhammad SAW semasa pemeritahnya tidak membawa risalah untuk menjatuhkan negara atau kumpulan orang Islam yang menentangnya. Beliau berhijrah dan mencari jalan yang lebih sempurna dan adil dan tidak akan menyusahkan rakyat.
 Sebab itu Hijrah yang pertama qadalah ke negara bukan Islam
 yang sekarang ini ETHIOPIA.
Hijrah yang lelbih besar adalah dari Makkah ke Madinah. Dan Rasulullah saw memerintah peperangan hanya jika diserang.
Kita harus renungi kembalai keselipan-keselipan yang terjadi pada negara-negara Islam yang dihasut dan terpernagkanp 
dalam konspirasi The New World Order.

JOM Ikutilah seterusnya dari TV GARASI ini untuk maklumat yang tepat.
Saya yakin insyaAllah ia akan dapat membangkitkan hati supaya lebih beriltizam untuk mengenal
 penipuan The New World Order dan berani membela diri.




No comments:

Related Posts with Thumbnails