"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, February 20, 2022

Saya Belajar Meyayangi Mkhluk Allah Yang Lain. .....@Dog in Islam




Bismillah Calligraphy16.svg


Alhamdulillah saya baru dapat belajar menyangi makhluk Allah yang lain, Anjing.
Kelmarin saya temui video di atas maka saya suka
 kongsikan Ilmu mengenai anjing.


Ini pandangan jauh tanah kebun anak saya. Anjing-anjing itu kami bela 
dikebun kerana mereka
suka tinggal di kebun anak saya itu.



Ini anjing yang mula-mula datang sebagai anjing "gelandangan" minta dikasihi.


Nama dia SKYE. Kami pakaikan kalong identity semoga kalau hilang
sesiapa yang jumpa boleh kembalikan pada kami.



Kini SKYE sudah melahir kan 2 anak yang saya belum jumpa lagi.
InsyaAllah minggu hadapan saya akan ikut ke kebun untuk 
bagi nama kalau anak saya setuju.
Saya ingin namakan BUMIE dan AWANN.




No comments:

Related Posts with Thumbnails