"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, August 20, 2021

SELINGAN MENGALIH KESESAKAN MINDA POLITIK ...@Survival Shelter Build / Overnighter with Long Log Fire / -4º Winter camp


Bismillah Calligraphy 76.svg

Saya sangkakan sudah tamat percaturan memilih
 siapa Pedana Menteri ke 9 Malaysia.
Bila buka Utube ada sahaja pihak-pihak yang timbulkan
 isu-isu yang membuat Rakyat macam saya jadi bingung
kerana seolah-olah apa yang terjada kelmarin
 mengenami pencalonan YB Ismail Sabri masih bolih di persoalkan..
Rasa agak kecewa maka saya buka channel lain di Utube 
untuk mengalih rasa sesak bernafas.
Saya kongsi utube di atas kerana saya suka keindahan
 pemandangan di hutan pada musim sejuk.
Tergerak di hati ingin jelajah kesukaran hidup.
JOM SANTAI.


No comments:

Related Posts with Thumbnails