"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, March 21, 2020

DAVID ICKE - THE TRUTH BEHIND THE CORONAVIRUS PANDEMIC: COVID-19 LOCKDOW...



A001
Di celah-celah kemelut wabak Coronovirus aka Covid-19 saya ambil masa juga mengikuti apa orang lain kata mengenai lain-lain hal berkaitan dengan wabak ini. Maka saya terjumpa dan ingin saya kongsikan di sini satu pendapat yang saya kira "bizzare" untuk kita ambil perhatian.

Ia membicarakan seolah-olah fenomena Virus ini adalah seperti kehendak satu golongan manusia yang memegang falsafah dan tujuan yang tersendiri dalam hidup ini. Saya memahaminya seperi ia mempunyai satu "cult" yang mahu manusia sejagat mematuhinya juga. (Cult ini adalah seperti satu "pemujaan")

Fikiran saya lantas teringatkan satu fenomena yang banyak dikatakan berkaitan dengan  fenomena kumpulan yang merasakan dirinya kumpulan Elite dan merangka pemahaman Freemason dan Illuminati.  Saya kira ini juga seperti satu "cult" golongan yang menganggap ia golongan Elite istimewa dalam dunia ini yang mahu mempengaruhi manusia supaya menerima pendapat dan kepercayaan mereka dan melaksana program selaras dengqan kepercayaan mereka.

Yang saya faham golongan ini tidak percaya pada Tuhan. Mereka percaya pada golongan Syaitan dan menerima dan mengamalkan  cara hidup yang berasaskan  dokongan ilmu sihir yang wujud dari zaman berzaman lamanya.

Hal-hal freemason dan Illuminati ini banyak dikatakan oleh mereka yang rajin membuat kajian berkaitan dengan kumpulan manusia yang sudah menerajui pemikiran manusia yang tidak percaya pada wujudnya Tuhan. Jauh sekali mereka percaya pada Allah swt yang maha Pencipta dan maha Berkuasa atas segalanya. Mereka membentuk satu "cult" yang berasaskan sihir.

Saya rasa jika anda minat, ikutilah isi video di atas sebagi pembuka fikiran semoga kita lebih mengerti mengapa kaum Yahudi Zionist mahu menguasai manusia sejagat. Saya percaya mereka termasuk dalam golongan ini.

Kita cuba memahami "kegilaan dan kesesatan" dunia hari ini.

Namun saya terbuka pada apa jua komen kerana apa yang saya catat ini hanya merupakan fahaman sepintas lalu sahaja.

Allahu'alam.


No comments:

Related Posts with Thumbnails