"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, November 21, 2020

Hilang Kesunyian.....@ Khutbah jumat paling menyentuh - Ustadz Adi Hidayat


A001

Semalam Jumaat yang sunyi buat saya. Tidak tahu mengapa. 
Saya sibukan diri dengan suatu yang saya harapkan bermunafaat.
Pagi ini hari Sabtu dan saya buka komputer saya.
Saya jumpa Ustaz Adi Hidayat. Saya suka dengan penampilannya.
 Maka saya kongsikan Video di atas. 
Hilang kesunyian hari semalam.
 Alhamdulillah.

Jom ikuti Khutbah Jumaat ini. Semoga membuka hati-hati kita untuk
 terus berbuat sesuatu seperti yang Ustaz Adi Hidayat katakan.
 Semoga Doanya juga termasuk kita semua
 yang tidak ada dalam solat Jumaat yang penuh barakah itu.
Aamiin ya Rabb.....



No comments:

Related Posts with Thumbnails