"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, May 15, 2021

Kaku Fikiran dan Sedih.......@We are "now seeing the conflict spread" in Israel and Gaza


Bismillahgreen.jpg

Saya bangun agak terlalu awal pagi ini untuk beraktiviti di dapur.
Saya buka Utube dan ingin kongsikan ini pada anda. Saya lihat juga Channel puak Israel dan mereka lapor ramai askar Jihad Islam terkorban dalam terowong yang dibina untuk berbagai kegunaan. Israel punya senjata Canggih. Semoga Allah iktiraf mereka mati Syahid dan ini akan menaikan lagi semanagt tempur. Kita di sini kuatkan doa dan tambah pertolongan kewang buat yang mampu. Saya termenung. Terfikir juga mengapa hanya termenung....???.

Video yang saya kongsi diatas ini dari CBS dan saya rasa
 kurang terhempit dada.
Laporannya lebih objektif berbanding laporan channel Yahudi Zionist.
Kita doa Allah tunjuk Kebenaran buat kita. 
Saya kata pada anak-anak saya supaya berjimat dalam berbelanja semoga bolih ada penjimatan untuk memberi pertolongan. Saya rasa keadaan sekarang sudah seperti bermula Perang Dunia ke3 ???. Seperti sudah amat hampir Akhir Zaman yang sebenarnya.
Kita buat persediaan zahir dan batin. Semoga selamat dunia akhirat.
Aamiin ya Rabb....


No comments:

Related Posts with Thumbnails