"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Tuesday, January 18, 2022

TAKUT DENGAN FAKTA INI! ....@Gravitas: How Vaccine Makers could profit from boosters and variants



Bismillahgreen.jpg


SAYA SUDAN VAKSIN BOOSTER DUA MINGGU DULU.
Saya tidak banyak persoalan kerana saya bukan mahir dalam isu ini.
Maka saya ikut sahaja saranan pihak kerajaan.

Saya dengari ramai yang marah dengan langkah Kerajaan
 mengarahkan
 berVaksin hingga ke tahap Booster.
Katanya ini bahaya dan kita hanya menguntungka pembuat vaksin.
Saya berpegang pada nasihat untuk berikhtiar semoga sihat.
Jika saya ditakdirkan tewas, saya hanya Redha kerana
saya tidak mencukupi ilmu dan tidak ada daya membantah.
Semoga Allah kurnia pertolongan memberi munafaat 
yang terbaik di sisiNYA.
Aamiin ya Rabb....



No comments:

Related Posts with Thumbnails