"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, July 15, 2019

Bahagia Raja Sehari.......









Alhamdulillah, pagi itu cuaca amat nyaman. Suami dan saya sebelum jam 8 lagi sudah siap untuk ke majlis akad nikah anak saudara suami saya di sebuah dewan di Putrajaya. Hampir dengan rumah saya dan amat bersyukur tidak merentas jauh.

Sambil menunggu bermulanya majlis saya rakam foto dengan suami dan anak di luar dewan. Saje2 seronok ...........



Saya tidak berapa sihat hari itu dan saya tidak menghadiri Majlis resepsi 
yang diadaka pada tengah harinya.
Saya mendapat foto kiriman dari anak saya di atas dan di bawah.



Ini foto pengantin dengan ibu bapa tersayang. 
Semoga bahagia hingga keSyurga.



Majlis perkahwinan tidak meriah jika tiada singgahsana untuk raja sehari.
Cantik dan menjadi sebuah kenanagan.


.......................................



No comments:

Related Posts with Thumbnails