"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, September 13, 2020

Petanda apa ini Allah tunjuk....@ Sudden floods bring massive snakes to central Kuala Lumpur, Malaysia ���� ...


A001
Alhamdulillah Allah masih kurnia umur sehari lagi dan semoga bermunafaat. 
Entah jam berapa lepas dini hari malam tadi hujan. Saya tidak sedar dan rumah saya susah mendengari hujan melainkan ada ribut angin yang kuat. Bila bangun pagi baru tahu turun hujan yang tidak membenarkan sesiapa pun yang ingin "berjogging" pagi itu.

Hujan meningatkan saya video yang saya simpan seperti di atas. Banjir kilat di Kuala Lumpur tidak menakutkan berbanding banjir yang saya lihat diUtube di berbagai negara di semua benua kini. 

Adakah ini petanda akhir zaman walaupun kecil sahaja di Malaysia.  Tidak ada gejala tanah runtuh yang amat menakutkan. Rumah dan nyawa terkorban. Jika ada masa terluang buka channel The Bike Preecher, Ustaz Auni dan beberapa lagi di Malaysia yang cerita petanda-petanda Akhir Zaman. Di Indonesai lihat apa kata Ustaz Dzulkifli. Bersungguh sungguh ia mengingatkan supaya kita membuat persediaan.

Katanya tidak lama lagi......


No comments:

Related Posts with Thumbnails