"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Thursday, September 10, 2020

Tindakan halus Israel/Zionists menguasai negara Islam......@ Israeli Spy “Underwear Model” in UAE? The Trick of Shaytaan.


A001
Subhanallah, Astghfirullah.....
Terkantoi fikiran saya buat seketika. Ikutilah video di atas. Sekurang-kurangnya ia dapat membuka mata dan minda dan semoga kita mendapat petunjuk dari Allah untuk mempertahan diri dan keluarga dari fenomena yang hanya membawa kepada kerusakan segalanya di dunia dan di akhirat.

Ini pendapat saya dan semoga Allah kurnia taufiq dan hidayah untuk menyedari apa sebenarnya yang sedang berlaku sekarang ini di seluruh dunia dan apa implikasinya atas hakikat bahawa Akhir Zaman sudah amat hampir.

Saya hanya mendengari Ustaz-ustaz melalui alam maya dan terkesan dengan apa yang saya dengari. Maka saya juga cuba berhati-hati menganalisa buat diri dan keluarga atas apa yang sedang berlaku di negara sendiri, iaitu Malaysia. Pendapat dan tindakan Kepimpinan Negara saya rasa masih celaru dan saya dan keluarga rasa agak bingung dan khuatir kita akan tenggelam dalam kemelut pemikiran dan tindakan yang tidak mengambil kira sebenar-benarnya apa yang ada dalam alQuran dan Hadith yang muktabar. Ini pun apa yang Ustaz kata dan saya hanya memohon doa Allah kurnia pertolongan semoga negara Malaysia selamat buat sekarang hingga akhirnya.
Apalah saya..........
Mohon kebijaksanaan dan kekuatan Mu,
dan Mohon keampunan Mu ya Rabb......


No comments:

Related Posts with Thumbnails