"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Sunday, November 20, 2022

CABARAN BEZA KALI INI. .....@ I Quit.










Jom tukar haluan sedikit dalam naratif berfikiran hari ini.
Saya tertarik dengan karenah wanita dalam video ini.
Saya memang selalu mengikuti perjalanan 
kembaranya kerana
 saya merasai betapa is mencabar minda saya dalam
menjalani kehidupan harian dari sejak muda dahulu.

Cabaran kita berbeza kali ini dalam  mengikuti
 peristiwa pru15.
Tetapi saya ingin lupakan peristiwa pilihan Raya 
kerana sangat mendebarkan hati buat saya. 
Saya minat Perikatan Nassional.
Tetapi rasa agak tersedih apabila Pakatan Harapan
 yang di katakan 
akan menerajui Kerajaan Baru Malaysia.
Saya agak lega juga Barisan Nasional tidak berjaya.

Tetapi janganlah kalut saya kata pada keluarga saya.
 Kerana apa jua yang Allah Izin
Berlaku, pastinya ada Hikmahnya. 
Kita hamba-hamba Allah yang banyak kekurangan dan kelemahan ini harus lah memerikasa isi hati 
semoga tidak rasa seronok atau rasa kecewa
tanpa memahami apa Hikmah yang Allah swt
 mahu kita memahaminya.

Saya secara peribadi rasa amat lemah dan amat
 kekurangan untuk mengerti Hikmah Nya 
secara terus terang. Saya tetap mohon doa semoga
 Allah swt menunjuki jalan yang benar dan mengurnia 
Kebijaksanaan bagaimana harus bertindak 
menuju ke arah mendapat RedhaNYa.

Video "I Quit"  kali ini saya kongsikan kerana saya merasai betapa seseorang itu bolih
merasa amat kecewa apabila hasratnya tidak tercapai.
Jom ikuti untuk meredekan hati yang terduka jika pilihan PRU 15
 tidak seperti harapannya.

JOM....


.....



No comments:

Related Posts with Thumbnails