"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, April 1, 2019

International Hot Air Balloon Fiesta di Putrajaya.......




Saya bukan peminat Hot Air Balloon..... tetapi saya saksikan juga sedikit perihal Pesta itu 3 hari yang lalu hanya kerana ia melalui kawasan perumahan saya di hadapan Tasik Putrajaya.

Ia bermula menampakan belon -belon itu sejurus naik matahari. Katanya kalau cuaca sudah mula panas akan ada masaalah technical untuk belon-belon itu naik ke langit. Saya bagi tahu anak cucu saya yang tinggal berhampira untuk membawa anak-anak datang tenguk semoga rasa riang dengan pengalaman yang dilaluinya.

Saya turunkan di bawah ini beberapa foto untuk perkongsian sejarah di Putrajaya. Katanya ini tahun ke 10. Saya baru pindah ke sini maka ini pertama kali saya melihatnya.







Itu sahaja belon-belon buat kali ini. Nanti atau esuk lusa insyaAllah
 saya kongsikan yang lainnya. Salam.

.......................................

No comments:

Related Posts with Thumbnails