"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Wednesday, July 1, 2020

Pentingnya Ibu dalam usaha menghapus dosa......



A001
Amat berat dosa yang kita tanggung jika dalam hidup ini kita abaikan Ibu kita. Mudahnya dosa terhapus jika dalam hidup ini kita sentiasa ambil peduli atas Ibu kita. Kita sayang Ibu kita tanpa mengira sama ada Ibu sayang pada kita. 

Setiap kali saya mendengari betapa pentingnya Ibu dalam hidup kita, saya terus menyesali diri takut kalau-kalau Allah masih belum mengiktiraf saya bahawa saya sayang padanya dan telah sempurna tindakan saya dalam mengambil peduli tentang kesejahteraannya.Saya hanya mampu sentiasa memohon ampun untuknya. Semoga Allah memuliakan Ibu di sisiNYA.

Jom kita ikuti ceramah Ustaz Adi Hidayat .........
Amat bermunafaat buat kita semua.



No comments:

Related Posts with Thumbnails