"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, December 10, 2021

PAHALA MENJAGA ORANG SAKIT | Ustaz Badli Shah Alauddin





Saya baru balik bermusafir ke Utara, iaitu hingga ke Padang Besar.
Saya takut untuk bermusafir kerana masih ada bahaya wabak
Covid 19. Tetapi saya kuatkan diri dan dengan
 izin Allah saya dapat bermusafir 
kerana suami saya ingin menziarahi saudara-saudara tua yang sakit.
Maka saya ikuti. Alhamdulillah.
Pagi ini saya jumpa video ini. Sangat baik kita ikuti.
JOM ikuti semoga bermunafaat. Saya yakin ia bermunafaat.
Semoga Allah memudahkan urusan kita menjaga orang
 kesayangan yang sedang sakit.
Dan amat baik kita jaga siapa sahaja yang sakit yang 
memerlukan pertolongan kita.
Aameen ya Rabb.....


No comments:

Related Posts with Thumbnails