"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, December 11, 2021

Titik Akhir Tugas Kita Sebagai Khalifah di Bumi - Ustadz Adi Hidayat



Bismillah Calligraphy16.svg


Saya suka kongsikan Video ini walaupun pemahaman

 sepenuhnya ada dalam video lain yang belum saya temui. 

InsyaAllah jika dan apabila saya temui saya akan kogsikan juga.
Namun buat sementara waktu lihatlah video ini.
 Saya berpendapat kita boleh mencari Ilmu
 dengan cara "tebuk-tebuk". Iaitu mana yang ada kita ikuti dulu.
 Ia berfaedah kerana ia dapat memberi semangat untuk mencari Ilmu yang lainya untuk menyempurnakan apa yang kita harus tahu
 sebelum samapai Ajal kita.

JOM. SEMOGA ALLAH KURNIA MASA UNTUK MELIHAT
VIDEO INI. SEMOGA BERMUNAFAAT.


No comments:

Related Posts with Thumbnails