"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Wednesday, January 8, 2020

Legasi Ben Hassan .... mengeratkan keluarga besar.


A001


Alhamdulillah, baru-baru ini anak buah suami saya mengikat pertungan.
Foto keluarga di atas di rakam dan saya ambil kesempatan
 mencatatnya di sini.
Yang duduk berbaju biru ialah Fatin yang sekarang ini bekerja di Sydney
 sebagai seorang akitek. Bakal suaminya in sya Allah
 yang duduk berbaju putih.
Belum tahu lagi di mana mereka akan bermastautin
 setelah pernikahan nanti.



Ini suami saya dan adiknya yang mengumpulkan semua sanak saudara
pada hari pertunangan itu. Ia ambil kesempatan untuk mengeratkan
lagi jalinan silaturrahim keluarga yang amat dituntut dalam Islam.
Alhamdulillah. Semua nampak gembira bertukar-tukar cerita keluarga.



Ini semua biras saya dan saya rakam untuk kenanagan.
Yang ditengah itu ialah ibu pada Fatin.
Semoga talian kesatuan keluarga besar akan terus kuat hingga ke akhir hayat.


..........................................

No comments:

Related Posts with Thumbnails