"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, April 18, 2020

RAMADAN 2020 WILL BE THE BEST ONE EVER




A001

Alhamdulillah hari ini Allah masih panjangkan umur dan semoga umur yang terus bermunafaat bagi diri dan keluarga jauh dan dekat dan juga untuk Ummah. Aamiin....

Kita terus berdoa semoga Allah sampaikan umur kita untuk bertemu Ramadhan Kareem dan Allah limpahkan segala Rahmatnya yang tidak terhingga di Ramadhan ini hingga ke akhir hayat dan hingga dapat bertemu denganNya.

InsyaAllah kita masih dalam perintah "berkurung" dan semoga perintah ini sebenarnya suatu Rahmat yang kita tidak nampak. Maka saya kongsikan Rahmat yang kita nanti-nanti itu seperti apa yang diutarakan dalam video yang saya kongsikan di atas ini. 

Jom kita mula membuat perancangan.

Buat saya inshaAllah ini pertama kali semua cucu-cucu saya dari dua anak lelaki saya akan terus bersama saya semasa "berkurung" ini. Semoga kami dapat bertarawih bersama buat pertama kalinya sebagai keluarga.

Semoga Doa-doa kita kesampaian.
Aamiin ya Rabb.....



No comments:

Related Posts with Thumbnails