"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, July 18, 2011

TIDAK KENAL TETAPI TETAP CINTA @ Dr LO' LO' GHAZALI







Saya sayang pada YB Dr Lo' Lo' walaupun saya tidak mengenalinya secara peribadi.
Saya amat kagum dengan semangat perjuangannya untuk menegakan Kebenaran Allah swt tidak mengira penat lelah dan dalam keadaan apa jua pun.
Saya kecewa dengan diri saya kerana saya tidak beringat untuk berjuang sepertinya.
Saya bersedih dengan pemergiannya dan berdoa semoga Allah mengampuninya dan merahmatinya dan mengurniakan Syurga Firdaus baginya. Semoga ramai generasi muda yang akan mewarisi kewibawaannya dan akan meneruskan perjuangannya  hingga tertegaknya Islam di Bumi ini dengan pertolongan Allah jua.

"Dari Allah Kita Datang, Kepada Allah Kita Kembali".


2 comments:

Makbonda61 said...

Semoga Almarhumah berbahagia di alam sana. Terlalu rami yang mendoakannya kan Puan.Allah telah memerintahkan semua makhluk mencintainya atas kecintannya pada Allah

ngasobahseliman said...

Benar Makbonda. Semoga Allah sayang dan kasih pada kita kerana kita kasih dan sayang pada pejuang KebenaranNya.

Related Posts with Thumbnails