"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, February 7, 2020

[HD] Antara Sholat Dan Pertolongan Allah - Ustadz Adi Hidayat



A001
Quarantine Diri.
                           Sejak melepasi umur 70an saya sering di rumah sahaja. Dan sejak timbulnya wabak Doronavirus saya "Quarantine" Diri .....sepertinya begitu. Saya suka meninjau Utube dan antara yang saya ikuti ialah Ustaz Adi Hidayat seperti Video yang saya kongsikan di atas. Ini buat sesiapa yang belum kenal. Saya rasa ramai yang sudah kenal. Maka ini untuk anak-anak saya yang belum tahu. Alhamdulillah Allah masih memberi ruang dan peluang untuk menghampiriNya, Semoga perkongsian ini bermunafaat dan Allah meredhai kita semua.
Aamiin ya Rabb......



No comments:

Related Posts with Thumbnails