"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, June 10, 2019

Berhari Raya Jarak Jauh....


Hari Raya kali ini saya tidak dapat menjelajah semua saudara mara.
Maka saya kongsikan di sini saudara-mara yang mengirimkan foto buat kenanagan.

Di atas ini di rumah abang ipar saya di Kota Tinggi Johor.
Abang ipar saya berbaju batik.


Ini di rumah kakak saya di Parit Semerah Pontian, Johor.
 Kakak saya bertudung hijau.


Ini kakak saya dengan sepeupu lelaki saya di Parit Jawa, Pontian.
Saya rindu juga padanya tetapi tidak berpeluang ziarah.


Ini keluarga arwah kakak saya yang no 2 yang telah lama meninggal dunia.
Ini di hadapan rumah di Kg Majidee Johor Bahru.


Ini semua anak-anak buah yang bermaustatin di Johor Baharu.


Ini dihadapan rumah kakak saya yang di Pontian.
Ini anak-anak dan menantu kedua-dua kakak
saya yang telah meninggal dunia.



Ini keluarga anak angkat saya dari Tanah Merah Kelantan.
 Dia duduk ditengah bertudung putih.
Widat namanya.


Ini di rumah adik suami saya yang tinggal di Bangi Selangor.
Yang berkunjung adalah keluarga adaik suami saya juga yang tinggal di Putrajaya.


Ini anak cucu keluarga Pak Teh, bapa saudara suami saya.
Ini dirumahnya di Sungai Batu, Selama Kedah.


...........

No comments:

Related Posts with Thumbnails