"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, June 14, 2019

Keluarga angkat dari Tangkak....




 Ini keluarga angkat saya dari Tangkak Johor yang datang ziarah Eidulfitri
 ke rumah saya hujung minggu lepas. Mereka inilah yang berusaha
 membangun dan mengurus Tadika dan Taska SmarTop Subur Fitrah yang 
saya sering ceritakan di blog ini dan
 kini sudah masuk tahun yang ke 7.
Alhamdulillah.

Foto di bawah ialah Datin Noraini dan kakanya yang menerajui
 uasaha kami di Tangkak itu.
Saya hanya membantu dan sering membantu dari jauh sahaja.
Walaupun begitu jalainan kasih sayang keluarga membina keyakinan bahawa kami boleh berjaya dengan masing-masing menjalankan tanggong jawab seperti yang telah ditentukan.
Yang berdiri  dikanan sekali berbaju merah ialah pengetua SmarTop dan 
kami amat bersyukur kerana dedikasi yang tinggi dan sanggup
 berkorban masa dan tenaga.
Saya rasa tiada kejayaan dapat dicapai tanpa penorbanan dan keyakinan.
Kami berusaha, berdoa dan bertawakal. Semoga usaha kecil ini dapat membantu masyarakat
dan dapat berterusan hingga ketahap yang lebih cemerlang.

Semoga Allah Allah memberkati usaha yang kerdil ini.
Aamiin ya Rabb.....


...............

No comments:

Related Posts with Thumbnails