"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, May 29, 2020

EID MUBARAK







A001

Salam Eidul Fitri, dan Maaf zahir batin.

Maaf saya sedang "kemaruk" berkongsikan Video yang berkaitan dengan Covid-19. Maka berhari Raya dalam keadaan Lockdown saya masih suka mencari masa mengikuti hal-hal yang berkaitan dengannya.

Semoga ada yang suka mengikuti hal-hal seperti saya dan beri saya peluang untuk terus berkongsi. Saya amat seram sejuk bila mendengari cerita-cerita sebegini kerana ikut adatnya umur saya sudah amat sedikit sekali untuk bertangguh masa dalam membuat sesuatu yang saya fikirkan baik.

Semoga kita berpeluang berjumpa lagi dan semoga Allah sentiasa memelihara kita. Semoga kita akan terus mengikut nasihat-nasihat Ustaz untuk beramal soleh tanpa bertangguh-tangguh kerana dunia kita sudah mula dijajah pengaruh-pengaruh Dajjal.



No comments:

Related Posts with Thumbnails