"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Tuesday, May 19, 2020

RFKENNEDY JR BONGKAR "BRAVE NEW ORDER" / TRANSHUMAN / CHIP / VAKSIN / TE...



A001

Alhamdulillah. Allah kurnia kesihatan badan dan kesihatan aqal hingga hari ini 26 Ramadhan 1441H.

Sejak berpindah ke Putrajaya saya sering mengikuti cerita-cerita di Utube kerana saya sudah tidak mengikuti ceramah di luar rumah saya atas sebab-sebak logistik yang saya lalui sekarang. Namun Alhamdulillah atas apa jua yang Allah tentukan.

Maka kebelakangan ini saya agak banyak juga mengikuti hal-hal seperti yang ada dalam Video di atas ini yang saya minat sangat untuk kongsiakan. Ada beberapa video lain yang saya In sha Allah akan kongsikan selepas ini dalam bahasa Inggeris. Maka saya amat seronok mengikuti video di atas dalam Bahasa Malaysia yang akan memudahkan pemahaman video dalam bahasa Inggeris itu nanti......

Saya peminat President John F Kennedy dari saya di tingkatan menengah atas di sekolah  Inggeris di kampung saya Pontian Johor dalam tahun 1963/1964. Maka cerita keluarga Kennedy saya sering ikuti. Maka saya kongsikan video ini dengan harapan besar kita Rakyat Malaysia akan berfikir serious tentang apa yang akan berlaku pada dunia kita kini dan seterusnya sebelum tiba Hari Penghadapan Mahkamah Allah yang tidak ada siapa yang boleh melarikan diri. Mungkin ini adalah termasuk dalam fenomena Akhir Zaman. Saya percaya begitu. Maka jom kita berfikir-fikir dengan lebih serious lagi demi anak-cucu kita dan demi keredhaan Allah untuk diri dan keluarga. Saya sudah berumur 73 tahun dan perkongsian saya tidak mungkin menyeluruh dan sempurna. Semoga ia menjadi pencetus minda untuk generasi muda termasuk anak cucu saya dan seterusnya.

Saya akan kongsikan lepas ini video mengenai Hadith yang ada kaitan dengan wabak virus seperti yang di hadapi sekarang. Semoga kesampaian hasrat.

In sha Allah jumpa lagi.


No comments:

Related Posts with Thumbnails