"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Saturday, May 16, 2020

SIRI 1 Penipuan Terbesar Dunia - "Yahudi Freemason"




A001

Wahai Pengunjung budiman,
Lihatlah sendiri video saya kongsikan ini. Saya baru menjumpainya. Rasa ketinggalan maklumat penting dan rasa rugi jika saya tidak ambil perhatian............

Saya tidak mampu fikir sebab saya langsung tidak ada ilmu dalam bidang ini.
Saya tidak tahu mana yang sahih dan mana yang bathil. Cuma dari kecil lagi saya diberi tahu bahawa Dunia itu bulat.

Sekarang saya di fahamkan dari luar sana bahawa "freemason" ini tidak mendukung niat yang baik buat kemanusiaan...lebih-lebih lagi buat ummah sejagat.

Adakah ini fenomena Akhir Zaman ?
Saya teringin juga tahu........

Jika maklumat ini satu penipuan saya tidak terkejut kalau fenomena ini dipengaruhi Ilmu Sihir.

Semoga Barakah Ramadhan ini melahirkan pencerahan...
WaAllahu'alam.



No comments:

Related Posts with Thumbnails