"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, December 9, 2019

Yes...."Guilty as Charged"......


A001




Saya serah diri, mengaku salah.

Saya bersalah membenarkan atau membiarkan 
anak-cucu melekat di telefon mengikuti program kartun atau menikmati games yang mereka sukakan.
Seolah-olah mereka itu selesa dengan telefon yang seperti pembantu di rumah yang juga menjadi pengasuh mereka.

Masih ramai yang belum menyedari bahawa program kartun pun suatu elemen fitnah syaitan di akhir zaman.

Walaupun saya dalam persaraan, saya masih mengikuti sedikit sebanyak mengenai perkembangan 
ARTIFICIAL INTELLIGENCE
dalam dunia sains dan teknologi kini.
Saya ikuti juga bagaimana Pemikiran Freemason mempengaruhi program kartun kanak-kanak dengan tujuan memporak-perandakan pemikiran
 manusia dari umur muda supaya patuh pada kehendak-kehendak Dajjal bila dewasa nanti.

Program ini seperti kecil  dan tidak penting 
tetapi ia adalah suatu yang besar jika di terapkan kepada rancangan Zionists untuk membentuk
the New World Order di dunia kini.
Tujuan akhirnya ialah supaya manusia tidak mempercayai kuasa mutlak Tuhan Allah yang maha Pencipta dan maha Berkuasa atas segala-galanya. Elemen Dajjal dengan halus diterapkan dan memerangkap semua bentuk pemikiran manusia dari kecil hingga dewasa.

Saya cuba sedaya upaya untuk mengawasi tetapi tidak berjaya sepenuhnya. Saya sering bincang dengan anak saya bagaimana mahu mengatasi masaalah ini sebaik mungkin. Mereka perlu layanan jika mahu dihindarkan dari telefon. Permaianan sahaja tidak memadai jika tiada layanan kasih sayang ibu atau
 pengasuh yang boleh dipercayai. 

Hanya doa yang dapat saya panjatkan semoga fitnah 
Dajjal dan fitnah akhir zaman dapat dibendung sebaiknya.


......................................

No comments:

Related Posts with Thumbnails