"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Tuesday, June 1, 2021

APA KENA MENGENA DENGAN LOCKDOWN KITA?......@Gravitas: Did Dr. Fauci fund Wuhan Virus research?


Bismillah Calligraphy 2.svg

Hari ini Selasa 1 Jun 2021, mulanya Total Lockdown 
buat Malaysia hingga 14 Jun 2021.
Lepas itu ada nilaian semula. Semoga Wabak ini Allah swt hapuskan.

Saya dengari melalui maklumat dalam Utube berkaitan dengan wabak
Corona Virus ini dari mula ia bermula di Wuhan China.
Kontroversi itu masih belum tamat hingga hari ini.
Maka saya kongsikan video di atas. Semoga bermunafaat.

Bukan asal usul Virus ini sahaja yang di bicarakan oleh pakar-pakar 
di dunia tetapi isu Vaksin juga di bicarakan.
Saya fikir-fikir dan berdoa semoga semua ini tidak mebahayakan manusia.
Maka saya sudah buat janji untuk suntikan vaksin. Tarikh yang ditetapkan
 ialah 24 Jun 2021. Semoga bermunafaat dan selamat.

Namun isu cocid19 ini akan berterusan. Di Malaysia banyak idea yang
 diutarakan oleh berbagai individu dan ahli politik.
Biarkanlah. Semoga ada yang benar-benar ikhlas dan tampil untuk
 membantu dan bukan semata-mata mahu mengutarakan ilmu yang ada
mengenainya. Saya hanya mampu berfikir-fikir duduk di pinggiran.

Ada pendapat yang mengatakan Virus ini sengaja di buat dengan
 tujuan biological warfare. Saya terjumpa satu lagi
video dengan fakta yang ada dalam Hadith.
Saya akan share selepas ini.Insya Allah.

Ikuti nanti yea....


No comments:

Related Posts with Thumbnails