"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, June 11, 2021

PALESTINE DITIPU DAN DIZALIMI.......@Miko Peled in Amsterdam (CERITA YG KITA MESTI TAHU).


Bismillah Calligraphy 36.svg

Mohon kesabaran mengikuti entry-entry dalam Blog saya.
Akhir-akhir ini saya memang amat rasa terkesan dihati dan minda mengenai masaalah yang di hadapi Palestine. Semasa muda saya tidak banyak membaca mengenai Palestine.
 Tetapi sekarang dalam Lockdown atau Dipenjara Di rumah saya 
banyak melihat video Palestine.

Ikutilah perkongsian saya kali ini. Semoga rasa sedih dan simpati kita Allah terima itu sebagai perjuangan juga kerana kita akan terus berdoa semoga Israel akan terhapus dan Palestine akan Merdeka kerana itu adalah hak mereka. Mereka telah ditipu oleh kuasa-kuasa besar Dunia dalam tahun 1948 dan ini akibatnya sekarang.

Saya akan terus berdoa semoga Allah buka hati Miko Peled ini bersyahadah dan mendapat kurnian Rahmat Allah swt kerana perjuangannya memberi
 kefahaman pada dunia siapa yang sebenarnya 'dajal'
 dalam krisis ini.

Jom kita ikuti, berdoa dan sokong BDS (Boycott, Divestment, Sanctions)
 yang di promote oleh mereka yang amat prihatin dengan
kemerdekaan Palestine.
Semoga usaha amat kecil ini Allah kira sebagai sokongan kita pada Palestine.
Semoga Allah iktiraf juga sebagai amalan berjuang walaupun ramai antara kita tidak berpeluang berada di bumi Ambiya itu. AlAqsa dekat dihati dan kita mesti berbuat apa jua semoga Allah iktiraf kita semua prihatin dengan perjuagan
 mendirikan Kebenaran di Dunia.
Semoga kita redha dan Allah swt meredhai. 
 


No comments:

Related Posts with Thumbnails