"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, June 14, 2021

INI AMAT BETUL!!!!....@Netanyahu or Not, Israel is Corrupted (2/2)


Bismillah Calligraphy 75.svg


Saya berpendapat kita bercerita mengenai Israel semoga orang Malaysia 
lebih ramai lagi merasai betapa kita
kena menyedari bahawa janganlah kita terperangkap dengan 
falsafah Zionist. Dasarnya orang Zionist ini dia rasa dia sahaja yang betul 
dan yakin bahawa hidupnya tidak memerlukan orang lain
 melainkan kelompok mereka sahaja.
Orang Zionists saya berkeyakinan bahawa mereka tidak langsung mahu menerima hakikat bahawa ada kuasa lebih besar daripada mereka.
Entah dari mana mereka berkepercayaan bahawa
 kaum Israel/Yahudi adalah pilihan Tuhan. Dan orang lain tidak layak wujud dalam dunia ini.Kalau mahu hidup dalam dunia ini orang lain mesti patuh pada semua syarat-syarat yang mereka tentukan.

President Biden kata dia bukan Yahudi dan bukan seorang Jewish.
Tapi dia bangga bahawa dia seorang Zionist.
Sebab itu dalam peperangan baru-baru ini di UN wakil US veto perakuan untuk Israel setuju genjatan senjata dan berhenti mengaBOM/menyerang Gaza.

Tetapi lepas itu Egypt menjadi orang tengah meminta Israel dan Hamas berhenti berperang. Peranan Egypt lucu buat saya sebab Egypt/Mesir
selalu bermuka dua bila menghadapi isu Gaza/Hamas.
Saya rasa dia itu pastinya diarah oleh President Biden.
Ini hakikat yang saya pegang walaupun ada maklumat rasmi yang lain.
Jangan meyesal di alam kubur/alam Barzah nanti.
Semoga Allah mengampuni siapa jua yang 
khianat tetapi dia bertaubat.
Saya tidak berharap pada President Assasi sebab dia menipu 
president Morsi dan menggulingkannya.
Allahu'alam.


No comments:

Related Posts with Thumbnails