"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Wednesday, June 2, 2021

TA'UN TIDAK MASUK MADINAH (hadith)....@The Prophet already told Us Faucci is Lying


Bismillah in Calligraphy.jpg

Ini sambungan idea saya bercerita mengenai akibat covid19 pada manusia. Lihatlah dulu video sebelum ini semoga dapat mengikuti apa yang sedang hebuh di Malaysia dan dunia luar mengeni mengapa Virus ini tidak dapat dihapuskan segera kerana tidak tahu apa puncanya.

Hasil kajian sains belum tuntas kerana seperti ada "konspirasi" megenai wabak ini.

Video kali ini yang saya fahami ialah mengenai apa sebenarnya jenis Wabak yang ada ini. Semua kuasa besar dunia tidak mahu menerima "hakikat" bahawa kuman virus yang sedang merebak sekarang adalah ciptaan manusia. Amerika kata China yang bertanggung jawab, dan China menafikannya. Dalam video yang sebelum ini akhirnya masaalah ini tergantung.

Maka JOM kita ikuti video yang saya kongsi sekarang ini. Shaikh Omar Baloch mengatakan bahawa dalam Hadith ada disebut bahawa wabak Ta'un akhir zaman tidak dapat menembusi Kota Madinah. Saya faham begitu. Maka jikalau demikian maka benarlah wabak covid19 ini adalah buatan manusia.

Ikuti dan cuba fahami. Mungkin fahaman saya kurang tepat. Buat masa ini saya yakin ada hal yang mahu disembunyikan oleh kuasa besar dunia. Ada pendapat bahawa mereka senghaja mahu menghapus seramai penduduk manusia yang boleh kerana berbagai faktor yang kita pun tidak jelas mengapa. 

Ikuti dahulu dan tegur saya mana yang tidak kena. Semoga perkongsian saya bermunafaat buat semua dalam memahami fenomena akhir zaman.


No comments:

Related Posts with Thumbnails