"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Thursday, October 24, 2019

Hamza Yusuf - New World Order Dollar Bill



A001

Alhamdulillah, Saya suka mendengari Shaikh Hamzah Yusuf di utube. Kini saya sudah hampir sepuluh tahun mendengarinya. Saya "bertemu" secara kebetulan dan suka mengikuti cerita-ceritanya mengenai dakwah Islam dan bagaimana ia sampai ke tahap ini sekarang dalam usaha mahu menegakan Kebenaran Islam.

Ia seorang Amerika dan apa yang menarik perhatian saya ialah beliau lama menuntut Ilmu di Mauritania, (seperti tinggal di pasentren di Indonesia atau di pondok kalau di Malaysia). 
Selain itu ia mengkaji Islam dibanyak negara Islam dan saya dapat banyak ilmu dari ceramahnya. Ia pernah datang ke Malaysia tetapi saya terlepas peluang mendengarinya semasa di sini.

Di video di atas beliau bercerita mengenai New World Order. Ramai Ustaz dan Shaikh yang bercerita mengenainya dalam Utube termasuk cerita-cerita akhir zaman, cerita-cerita mengenai Freemasons dan pengaruh Illuminati yang ada juga di Malaysia dan berbagai lagi yang berkaitan terus dengan fakta Escatology. (carilah sendiri semoga Allah mengurnia ilmu yang bermunafaat).

Di atas ia bercerita mengenai apa yang ada di note dollar mata wang Amerika. Saya mula-mula menggunakan mata wang itu semasa saya mula belajar di US  dalam tahun 1967. Tidak pernah perasan dan  ambil tahu mengenai apa yang tersurat dan apa yang tersirat hinggalah beberapa tahun kebelakangan ini melalui ehsan penjelasan kekawan yang mengkaji fakta itu.

Maka saya kongsikan di sini kerana rasa bersalah kalau tidak melakukannya kerana sangat nyata dunia kita dalam perangkap keganasaan Yahudi Zionist.

Sampai di sini sahaja perkongsian saya dan insyaAllah saya sambung lagi dilain masa. Kita sedang sarat difitnah dengan fakta-fakta akhir zaman dan saya rasa amat terkilan baru kebelakangan ini saya menyedari betapa berat keadaan umat Islam. Jom kita sama-sama mencari Ilmu yang benar dan beramal soleh dalam semua bidang yang termampu semoga kita selamat di dunia dan di akhirat. Semoga Allah sentiasa memelihara kita. 
Aamiin ya Rabb.......,.


...................

No comments:

Related Posts with Thumbnails