"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Monday, October 28, 2019

Pagi yang menceriakan hati....


Bismillah


Ini foto seminggu dua yang lalu.
Tiba-tiba saya menjenguk keluar jendela besar saya dan nampak
indahnya aura matahari terbit. MasyaAllah. Ciptaan yang maha Pencipta.







Foto diatas sekali saya rakam dengan tingkap kaca tertutup. 
Diatas ini saya buka jendela luas dan warna matahari terbit lebih natural.
Rasa tidak puas-puas melihatnya.

Dalam pada itu terlintas dihati juga fakta bahawa apabila
matahari terbit dari sebelah Barat maka sudah amat hampir 
petanda akhir zaman.
Amat hampir dan saya rasa takut memikirkannya.
Saya sedang mengikuti ceramah Ustaz Wadi Anuar mengenai
Persiapan Umat Akhir Zaman di utube.
Jom kita ikuti.


.........................................................

No comments:

Related Posts with Thumbnails