"KALAU TAKUT DIPUKUL OMBAK, JANGAN BERUMAH DITEPI PANTAI."....pepatah Melayu.

Friday, February 10, 2017

Baung Power sekali lagi......





Minggu lepas saya ke Tangkak dan suami saya datang bersama. Sambil menanti hari jemputan WalimatulUrus di tangkak, kami ke Bukit Gambir, Muar untuk makan disebuah restaurant Baung Power khas untuk suami saya kerana dia tidak bersama kami kali pertama kami ke sana.


Hidangan masakan ikan Baung sememangnya sedap bagi 
yang suka jalan2 cari makan. 
Saya ikutkan sahaja selera suami saya. Dato Safaruddin
suka belanja orang makan dan hari tu amat istimewa
 buat suami saya.
Tidak ada apa yang luar biasa, cuma Restaurant itu dikatakan
 popular kerana Ikan Baungnya.


Cukup buat saya.
Alhamdulilah, rezki makan bagi orang yang sihat.


.......

No comments:

Related Posts with Thumbnails